• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Музична скарбничка

Наші фахівці/Files/images/images (1).jpg

Музичний керівник ДНЗ №2" "Іскорка"

Музичний керівник ДНЗ №2" "Іскорка"

/Files/images/Веремієнко С.А..png

Веремієнко

Світлана Анатоліївна

(Дата народження: 2 квітня)

Закінчила Сумський державний педагогічний інститут імені А.С.Макаренка у 1992 році за спеціальністю «Музика та педагогіка»; отримала кваліфікацію спеціаліста «Вчитель музики та співу. Методист по виховній роботі»; працює в дошкільному навчальному закладі № 2 з 01.09.2015 року.

Планує, організовує та здійснює музично-естетичне виховання дітей із дотриманням вимог Базового компонента дошкільної освіти й чинної освітньої програми та з урахуванням психологічних, фізіологічних та індивідуальних особливостей розвитку дітей на певних вікових етапах розвитку.

Керується принципами дошкільної педагогіки і психології, застосовує знання з теорії і методики музичного виховання дітей дошкільного віку, забезпечує реалізацію особистісно-орієнтованого, інтегрованого та диференційованого підходу при організації освітньої роботи з вихованцями.

Створює умови для прояву індивідуальних музичних здібностей вихованців, здійснює пошук, розвиток і підтримку творчо обдарованих, талановитих дітей, організовує сприятливе розвивальне середовище.

Бере участь у роботі педагогічної ради закладу, методичних об’єднань, творчих груп та інших заходах, вносить пропозиції щодо удосконалення організації освітнього процесу.

Впроваджує найбільш ефективні форми, методи і засоби музичного виховання дітей дошкільного віку, застосовує новітні музично-педагогічні технології, вивчає педагогічний досвід музичних керівників інших закладів.

Забезпечує організацію та проведення музичних свят, розваг та інших заходів художньо-естетичного напряму.

Пріоритетний напрямок її роботи:

«Розвиток музичних здібностей засобами музично-дидактичних ігор"/Files/images/06.png

Основними завданнями музичного виховання Світлана Анатоліївна вважає:

1. Виховувати любов та інтерес до музики ( тільки розвиток емоційної чуйності і сприйнятливості дає можливість широко використовувати виховний вплив музики).

2. Збагачувати враження дітей, знайомлячи їх у виразно організованій системі з різноманітними музичними творами і використовуваними засобами виразності.

3. Залучати дітей до різноманітних видів музичної діяльності, формуючи сприйняття музики і найпростіші виконавські навички в області співу, ритміки, гри на дитячих інструментах, знайомити з початковими елементами музичної грамоти (все це дозволить їм діяти усвідомлено, невимушено, виразно).

4. Розвивати загальну музикальність дітей (сенсорні здібності, ладо-висотний слух, почуття ритму), формувати співочий голос і виразність рухів ( якщо в цьому віці дитину навчають і залучають до активної практичної діяльності, то відбувається становлення і розвиток всіх її здібностей).

5. Сприяти розвитку музичного смаку. На основі отриманих вражень і уявлень про музику проявляється спочатку вибіркове, а потім оцінювальне ставлення до виконуваних творів.

6. Розвивати творче ставлення до музики перш за все в такій доступній для дітей діяльності, як передача образів у музично-ритмічних рухах, пісенних імпровізаціях, в іграх і драматизації.

/Files/images/муз.png

Сценарії свят та розваг

wym-1427109700994 - Сценарій Фенько Т.В. літературно-музичного свята (2015), присвяченого Т.Г. Шевченко

/Files/images/slayd1.jpg

Фенько Т.В. Запропонувала нову форму Зустрічі Нового року для дітей старшого дошкільного віку.Свято Нового року - нова форма проведення

свято "Новий рік у цирку" - 2014 для дітей старшої групи "Мандрівники"

фото міського семінару

Музична розвага «Завжди треба всім малятам про безпеку пам’ятати

фото регулювальників

фото розваги до міського семінару

танок вогню

дефіле спецодягу

дефіле спецодягу

/Files/images/пиано.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 990

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Листопад 2019 Наступна
ПВСЧПСН
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930