2018-11-14
До дня відкритих дверей у закладі організовано виставку "Чарiвних предметiв" Вихованці разом із батьками робили саморобки з природного матерiалу. Метою вистовки було звернути увагу вихованців та їх родин на екологію. Поробки повинні були надати друге життя камінцям, гілочкам, квіточкам і т.д., прикрасивши оселю чи групову кімнату.
На виставку було представлено близько 80 поробок. Найбільш широко розкрили мету виставки такі родини: Лєвченко Аліси (гр."Мандрівники"), Марущенко Любави, Сурая Влада (гр. "Гномики"), Палажченко Микити (гр."Дюймовочка", Шкурської Марії (гр. "Теремок"), Школоберди Аліни (гр."Кіндер Сюрприз"), Шемет Вероніки (1-б клас), Амбарцумян Арини, Савченко Даши, Малишок Вероніки (гр."The Bell), Носовського Влада, П`ятигора Кірила, Осіпової Лєри (гр. "Ведмежатко"), Кузьменко Поліни (гр."Слоненятко"), Дмитріва Єгора (1-а кл).
Незалежним батьківським жюрі було відзначено роботи: Благодира Максима, Шкурської Марії, Савченко Даши, Махарадзе Єви, Дацюка Юрія, Ємельяненко Мілани, Школоберди Аліни,Носовського Влада.
Педагоги закладу і адміністрація дякують усім учасникам виставки. Кожна поробка має свою позитивну енергетіку.
Дошкільний вік - сприятливий період, під час якого формуються цінні якості, необхідні людині. Своєчасне трудове виховання необхідне і для підготовки дитини до школи, де зміст навчання і життя пов'язані з працею
Для дошкільників характерне прагнення до активної діяльності. Дорослим важливо давати правильний напрямок цієї активності і самостійності, організовуючи ігри дітей, різні заняття, посильний труд, а також спостереження праці дорослих.
Дитина обов'язково повинна закінчити почату роботу і виконати її охайно. Потрібно підтримувати ініціативу, яку проявляє дитина до праці.
Дорослі повинні керувати працею дітей так, щоб ця праця мала виховний характер. Дошкільника, у якого життєвий досвід дуже малий, потрібно вчити працювати. Показ, розповідання, заохочення, нагорода, заохочення до спільної праці - види роботи, за допомогою яких можна навчити і привчити дитину до праці, потрібно враховувати її емоційність, бажання гратися.
Потрібно виховувати інтерес до результатів праці, тобто знаходити радість і задоволення від закінченої справи.
Більший виховний ефект має ця виставка, бо йдеться про спільну працю батьків і дітей не лише як про роботу, а тут йдеться про спільну працю як турботу про природу. Турбуючись про природу, дитина відчуває себе її часткою і по-іншому до неї ставиться. Саме за такими дітьми-майбутнє нашої планети.
Дякуємо всім за участь!